Zid Zid Kids

Při svém brouzdání po internetu jsem narazila na designové hračky Zid Zid. Jsou to více polštářky a dekorace než hračky určené ke hraní, možná proto jsem jim zpočátku nevěnovala větší pozornost.



Po nějaké době jsem ve studiu Mimolimit našla pozoruhodné řešení dětských pokojů, ve kterých se objevily i hračky Zid Zid.




To různorodé spojení stylů mne zaujalo a znovu jsem se ke hračkám Zid Zid vrátila.



Není to sice můj šálek kávy, ale musím uznat, že svůj styl hračky mají. Jediné, co mi na některých vzorech vadí, je použití stříbrných látek (koženky?) ... nevzbuzuje to ve mně pocit útulnosti a hebkosti, jakou od hračky očekávám. Možná, že děti tahle kombinace zaujme, zkusím se zeptat dcery... Zvířátka v bavlněných látkách s ruční výšivkou mne rozhodně přitahují víc.

Komentáře