Panenky Paoly Zakimi

Tentokrát zabrousím do oblasti, ve které se mnoho neorientuji: art dolls, umělecké panenky. To jsou takové vypiplané panenky pro sběratele nebo hravé dospěláky, u kterých často i jejich cena nedovolí malým dětem se k nim přiblížit, natož si s nimi pohrát. Proto dlouho zůstávaly na okraji mého zájmu (a nejspíš tomu tak bude nadále).
Na panenky argentinské výtvarnice Paoly Zakimi jsem narazila zcela náhodou. Zaujaly mne svým výtvarným zpracováním, proto je tu pro zpestření blogu zmíním, byť nejsou určeny těm nejmenším.
Paola Zakimi je především ilustrátorka, věnuje se kresbě, malbě a okrajově také tvorbě uměleckých panenek. Její panenky mají často bohaté vlasy z mohéru a stylový šatník. Líbí se mi způsob, jakým jsou šaty vytvořené, i doplňky, kterými své panenky krášlí. Pestrou galerii panenek můžete shlédnout na jejích stránkách.











Komentáře

  1. mně se moc líbí i ta polární liška...a panenky jsou takové křehké rozevláté dívky

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná prácička a veľmi zaujímavý nápad...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den... ráda bych odkoupila vaší panenku mé sestře k vánocum je to možné,ráda bych věděla kolik stojí. Jestli budete mít zájem napište mi prosím na Email- KarolinaMarikova@email.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat