Monsters Ninon / Příšerky Super Ninon

Monsters Ninon creates Italian Tania Patritti, who lives in Berlin (Germany). She loves sewing and she sew their monsters since 2004. She combines unusual fabrics, decors and materials. Enjoy with me.



Když jsem přemýšlela, jakého autora dnes zmínit, překvapilo mě, že jsem příšerky od Ninon ještě neuvedla. Nejspíš je mnozí znáte, tak jen pro pořádek... Výtvarnice Tania Patritti vystupující pod značkou Super Ninon je původem Italka, žijící v Berlíně. Se šitím svých příšerek začala v roce 2004 a vytvořila si svébytný styl, který mne okouzlil svou ulítlou stylizací i kombinací materiálů. Líbí se mi také použití knoflíkového spoje na rukách a nohách, vyšívané obličeje, kombinování nezvyklých dekorů a barev látek, tkanin s vysokým chlupem a celková výtvarničina. Pokochejte se se mnou...











Komentáře