BonBot.Kids a Nádherné úterý

Dala jsem si předsevzetí a zní velmi jednoduše: opráším k životu opět tento hračkový blog. Dost jsem ho poslední roky zanedbávala, což bylo dáno čistě praktickými okolnostmi mé obrovské pracovní vytíženosti.

A jelikož máme úterý, budete každý další hračkový příspěvek nacházet v úterý.
Nádherné úterý.

A čím zakončit tento rok? Určitě českou značkou! BonBot.Kids. Poprvé jsem ji poznala na festivalu mini před vánocemi 2019 v Praze a velmi mne zaujala svým osobitým přístupem. Za značkou BonBot.Kids stojí dvě mladé ženy, Marie Urbánková a  Míša Červená, které si jdou velmi osobitou cestou dětského designu. Bon a Bot jsou maličcí nazí panáčci, kteří po cestičkách a paloučcích poznávají různá nepatrná dobrodružství. Droboučká intuitivní ruční výšivka nebo velkoplošné geometrické tisky neosloví patrně každou maminku, ale milovníci lnu a originální tvorby si přijdou na své. Moc se mi líbí jejich hrací deka, která mne svou nenápadností a smyslem pro detail opravdu uchvátila. Trsy lesíků jsou neodolatelné... Kromě měkkých drobností pro malé děti (např. úchopové houbičky) navrhují a šijí také hravé stany nebo oblečení pro malé skřítky. Doplněné, jak jinak, krásnou ruční výšivkou.

BonBot.Kids nemají zatím své webové stránky ani eshop, ale určitě můžete jejich autorky kontaktovat přes Instagram.








Všem přeji hravý Nový rok 2020!


Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Je to takové skoro přehlédnutelné v nenápadnosti, ale zblízka je to potěšení pro oči i hmat.

      Vymazat
  2. Ó, děkuji. Moc se těším na krásné úterky.
    Vše dobré přeji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat